Design Thinking Fest w Warszawie #Finanse

20.09.2019, Warszawa

450,00

Zapraszamy do udziału w Design Thinking Fest w Warszawie!

Sprawdzimy design thinking w branży finansowej, wymienimy się narzędziami oraz ulepszeniami!

 

 

 

Brak w magazynie

Design Thinking Fest to wydarzenie cykliczne organizowane przez Design Thinking Institute dla zainteresowanych design thinking, chcących poznać design thinking w praktyce i zobaczyć jak osoby z różnych firm, organizacji wykorzystują design thinking! W miastach w całej Polsce odbędą się warsztaty prowadzone przez doświadczonych praktyków, którzy podzielą się wiedzą i pomysłami na efektywne procesy i pracę, spotkania wokół doświadczeń, porażek i drogi do najlepszego efektu oraz spotkania sieciujące.
A wszystko to wokół design thinking!

PROGRAM

8:30-9:30
Rejestracja

czas trwania: 1h

9:30-10:00
Powitanie oraz sieciowanie: kto jest kim?

czas trwania: 0,5h

10:00-11:00
O metodzie design thinking

Ekspertki z Design Thinking Institute

czas trwania: 1h

Dawka wiedzy i ćwiczenie z design thinking! Doświadczenia i wskazówki ekspertek z Design Thinking Institute dla zainteresowanych design thinking, dla tych, którzy chcą poznać design thinking w praktyce.

11:00-12:00
Empatia - tu warto zacząć!

Dorota Bargieł-Jeleńska

czas trwania: 1h

Tym co wyróżnia design thinking jest silne ukierunkowanie na człowieka i jego potrzeby. Dzięki dogłębnemu zrozumieniu czego użytkownik/użytkowniczka potrzebuje, jesteśmy w stanie wybrać odpowiedni kierunek i tworzyć innowacyjne rozwiązania. Czy w świecie finansów, procedur, procesów księgowych i tabel jest miejsce na empatię? Okazuje się, że tak, i to znacznie więcej niż mogłoby się wydawać! Podczas warsztatów nabierzemy nową perspektywą i dostrzeżemy moc empatii. Poprzez przykłady z życia i praktyczne zadania uczestnicy będą mieli okazję do doskonalenia swojej empatii i zmierzenia się z konkretnymi wyzwaniami.

12:15-13:15
Myl się i wyciągaj wnioski! Sztuka popełniania błędów z design thinking

Mateusz Zybert

czas trwania: 1h

Warsztat dotknie tematu popełniania błędów i wyciągania z nich wniosków przy wykorzystaniu design thinking. Uczestnicy/uczestniczki poznają inspirujące przykłady ze świata i z doświadczeń praktyka z rynku finansowego, w jaki sposób móc bezkarnie popełniać błędy w korporacji. Sprawdzimy ćwiczenia do wykorzystania na szkoleniach lub w ramach projektów, które obrazują że warto popełniać błędy jeszcze przed wdrożeniem. Uczestnicy i uczestniczki doświadczą, że nie trzeba żyć "propagandą sukcesu" w korporacji, że są przykłady i sposoby na to by mówić o błędach i by móc je popełniać.

13:15-14:15
Przerwa obiadowa

czas trwania: 1h

14:15-15:15
Design thinking a Scrum - jak pracować zwinnie i z empatią

Patrycja Gałązka

czas trwania: 1h

Warsztat poświęcony będzie pokazaniu różnic i podobieństw między metodologią zwinną - Scrum, Agile a klasycznym modelem design thinking. Podczas warsztatu będziemy mogli zobaczyć jak takie podejście wygląda w branży finansowej biorąc pod uwagę IT, Biznes a także Ryzyko czyli z pozoru 3 zupełnie inne światy. Warsztat będzie o empatii, zrozumieniu, zwinności nie tylko wobec klienta ale także pracowników. Warsztat przybliży również uczestnikom i uczestniczkom sposoby na efektywne wdrażanie nowych rozwiązań w branży finansowej.

15:30-16:30
Efektywne zespoły projektowe = kreatywne zespoły

Katarzyna Talaga-Korcz

czas trwania: 1h

Jednym z atutów metody design thinking jest to, że świetnie sprawdza się jako pomysł na pracę ludzi z różnych środowisk, działów, zawodów itp. Często podkreślamy, że ta różnorodność jest tym co podbija kreatywność, pomaga spojrzeć z innej perspektywy na problem, co przekłada się wprost na innowacyjność rozwiązań. Brzmi świetnie, ale przed zróżnicowanymi zespołami stoją istotne wyzwania. Na początku jedno z największych to: Kto ma być w zespole i jak ją/ go znaleźć? Popracujmy wspólnie nad tym tematem!

16:30-17:00
Podsumowanie i zakończenie

czas trwania: 0,5h

PROWADZĄCY

Mateusz Zybert

Od 2012 r. związany z mBankiem. Obecnie jest Project Managerem w zespole Pełnomocnika Zarządu Banku ds. kultury myślenia klientem i relacji klientowskich. Od początku pracy zawodowej odpowiedzialny między innymi za współtworzenie, monitoring oraz rozwój procesów posprzedażowych w kanałach zdalnych oraz procesów reklamacyjnych. Od 2017 r. prowadzi projekty z zakresu budowania CX w całej grupie mBanku. Specjalista ds. budowania relacji z klientami. Poza funkcją Project Managera pełni rolę moderatora Design Thinking. W swojej pracy chętnie wykorzystuje narzędzia empatyzacji. Uważa, że Design Thinking pozwala popełniać błędy, wyciągać z nich wnioski oraz tworzyć z rzeczy dobrych, jeszcze lepsze. Prywatnie górski freak. Zakochany w polskich Tatrach ale i Himalaje nie są mu obce.

Dorota Bargieł-Jeleńska

Doktor nauk ekonomicznych, managerka z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowej korporacji, posiada certyfikat Lean Six Sigma Black Belt. Od kilku lat z pasją zgłębia wiedzę z obszaru design thinking. Posiadamcertyfikat Fundamentals in Design Thinking przyznawany przez IDEO – światowego lidera w branży. Obecnie systematycznie rozwija DI – Design Idea, gdzie pomagam firmom rozwijać się, szukać nowych rozwiązań i odkrywać super moce. Głęboko wierzę w ludzi i ich potencjał. Jest przekonana, że w każdym z nas drzemią ogromne pokłady kreatywności, które czasem potrzebują odrobinę pomocy żeby się ujawnić. Posiada doświadczenie z obszaru usprawniania procesów, budowania i monitorowania strategii, budowania kultury innowacyjności, prowadzenia projektów oraz kierowania zespołem.

Patrycja Gałązka

Specjalistka ds. Zarządzania Danymi i Aplikacjami. Na co dzień zajmuje się udoskonalaniem procesów, systemów oraz produktów. Swoją przygodę z mBankiem rozpoczęła w 2013 roku, od tego czasu pracowała jako Project Manager przy realizacji kluczowych projektów w każdym obszarze banku: od obsługi klienta, przez procesy sprzedażowe i windykacyjne, po procesy produktowe. W swojej codziennej pracy realizuje także szereg inicjatyw jako promotorka innowacji w mobilności oraz jako Scrum Master w zespołach IT. W design thinking najbardziej ceni elastyczność w stosunku do odbiorców i uczestników, która umożliwia szycie rozwiązań na miarę.

Katarzyna Talaga-Korcz - Design Thinking Institute

Strateg, który wierzy, że „każdy jest kreatywny”. Na co dzień odpowiedzialna za produkt Nowy Ład, w ramach którego wypracowuje warsztatowo wyróżniające marki dla MSP. Swoje doświadczenie zdobywała podczas pracy dla: ENEA S.A, Zdrojowa Invest, PLL LOT, Bayer oraz warsztatów dla Volkswagen Polska, PAYU, IKEA, TEDx Poznań. Autorka i prowadząca szkoleń nt. pozycjonowania marki dla ponad 300 firm w ramach ogólnopolskich projektów Eko Trendy i Eko Działania.