6. edycja Design Thinking Fest

31.05.2019, Warszawa

450,00

08:00 | Piątek, 31 Maja 2019
6. edycja Design Thinking Fest odbędzie się w Warszawie. Więcej informacji już wkrótce!

Na stanie

Design Thinking Fest to wydarzenie cykliczne. W miastach w całej Polsce odbędą się warsztaty prowadzone przez doświadczonych praktyków, którzy podzielą się wiedzą i pomysłami na efektywne procesy i pracę, spotkania wokół doświadczeń, porażek i drogi do najlepszego efektu oraz spotkania sieciujące.
A wszystko to wokół design thinking!

 

 

PROGRAM

Grupa A

8:00-9:30
Rejestracja

czas trwania: 1,5h

9:30-10:30
Powitanie oraz sieciowanie: kto jest kim?

czas trwania: 1h

10:30-11:30
Jak projektować zachowania klientów?
Design thinking + ekonomia behawioralna

Mateusz Kaliszewski

czas trwania: 1h

Warsztat jest o połączeniu design thinking i ekonomii behawioralnej w wyzwaniach związanych ze zmianami zachowań klientów i marketingiem. Uczestnicy poznają zaprojektowane przeze mnie narzędzia, które mogą z powodzeniem wykorzystać w swoich projektach, niekoniecznie z ich pierwotnym przeznaczeniem. Na warsztacie pokażę propozycję ścieżki projektowania zachowań z wykorzystaniem design thinking i wiedzy zaczerpniętej z ekonomii behawioralnej.

11:45-12:45
Tworzymy personę

Karolina Krawczyk

czas trwania: 1h

Na warsztacie przećwiczymy proces tworzenia person z użyciem danych. Pracować będziemy z użyciem Map empatii, wywiadów oraz analiz danych statystycznych (demograficznych oraz psychograficznych).

13:00-13:30
Narzędzia Design Thinking Institute

Iwona Gasińska-Mulczyńska

czas trwania: 0,5h

Podzielimy się wiedzą oraz narzędziami, które ułatwiają pracę oraz dzięki którym efektywnie poprowadzisz proces.

13.30-14:30
Przerwa obiadowa

czas trwania: 1h

14:30-15:30
Zderzenia pomysłów zespołu - trudna komunikacja

Edyta Giżycka, Magdalena Trzcionka

czas trwania: 1h

Design thinking jest prosty, ale niełatwy. Proponuje wielość narzędzi, a jednocześnie zmusza do trudnych wyborów. W każdym z etapów procesu niezbędna jest umiejętność wyboru właściwych opcji i konstruktywna komunikacja. Podczas warsztatu skoncentrujemy się na metodzie budowania rozwiązania korzystającego z potencjałów właściwie uporządkowanych pomysłów wygenerowanych w trakcie burzy mózgów. Proces rysowania rozwiązania będzie wsparty konstruktywną komunikacją wykorzystująca elementy The Core Protocols (Microsoft).

15:45-16:45
Czy zawsze powinniśmy być optymistami?

Agnieszka Pełka-Szajowska, Damian Suseł

czas trwania: 1h

Podczas interaktywnego wykładu z elementami warsztatu uczestnicy/uczestniczki dowiedzą się o wynikach badań naukowych w psychologii, które mogą mieć praktyczne zastosowania podczas pracy warsztatowej i nie tylko. O emocjonalnych „pułapkach”, o roli nastroju i myśleniu kreatywnym oraz o lepszym podejmowaniu decyzji i nie tylko – z perspektywy prowadzącego/prowadzącej warsztat oraz zespołu – opowiedzą i podzielą się swoim doświadczeniem psycholodzy biznesu.

16:45
Zakończenie

Grupa B

8:00-9:30
Rejestracja

czas trwania: 1,5h

9:30-10:30
Powitanie oraz sieciowanie: kto jest kim?

czas trwania: 1h

10:30-11:30
Zderzenia pomysłów zespołu - trudna komunikacja

Edyta Giżycka, Magdalena Trzcionka

czas trwania: 1h

Design thinking jest prosty, ale niełatwy. Proponuje wielość narzędzi, a jednocześnie zmusza do trudnych wyborów. W każdym z etapów procesu niezbędna jest umiejętność wyboru właściwych opcji i konstruktywna komunikacja. Podczas warsztatu skoncentrujemy się na metodzie budowania rozwiązania korzystającego z potencjałów właściwie uporządkowanych pomysłów wygenerowanych w trakcie burzy mózgów. Proces rysowania rozwiązania będzie wsparty konstruktywną komunikacją wykorzystująca elementy The Core Protocols (Microsoft).

11:45-12:45
Czy zawsze powinniśmy być optymistami?

Agnieszka Pełka-Szajowska, Damian Suseł

czas trwania: 1h

Podczas interaktywnego wykładu z elementami warsztatu uczestnicy/uczestniczki dowiedzą się o wynikach badań naukowych w psychologii, które mogą mieć praktyczne zastosowania podczas pracy warsztatowej i nie tylko. O emocjonalnych „pułapkach”, o roli nastroju i myśleniu kreatywnym oraz o lepszym podejmowaniu decyzji i nie tylko – z perspektywy prowadzącego/prowadzącej warsztat oraz zespołu – opowiedzą i podzielą się swoim doświadczeniem psycholodzy biznesu.

13:00-14:00
Jak projektować zachowania klientów?
Design thinking + ekonomia behawioralna

Mateusz Kaliszewski

czas trwania: 1h

Warsztat jest o połączeniu design thinking i ekonomii behawioralnej w wyzwaniach związanych ze zmianami zachowań klientów i marketingiem. Uczestnicy poznają zaprojektowane przeze mnie narzędzia, które mogą z powodzeniem wykorzystać w swoich projektach, niekoniecznie z ich pierwotnym przeznaczeniem. Na warsztacie pokażę propozycję ścieżki projektowania zachowań z wykorzystaniem design thinking i wiedzy zaczerpniętej z ekonomii behawioralnej.

14:00-15:00
Przerwa obiadowa

czas trwania: 1h

15:00-16:00
Tworzymy personę

Karolina Krawczyk

czas trwania: 1h

Na warsztacie przećwiczymy proces tworzenia person z użyciem danych. Pracować będziemy z użyciem Map empatii, wywiadów oraz analiz danych statystycznych (demograficznych oraz psychograficznych).

16:15-16:45
Narzędzia Design Thinking Institute

Iwona Gasińska-Mulczyńska

czas trwania: 0,5h

Podzielimy się wiedzą oraz narzędziami, które ułatwiają pracę oraz dzięki którym efektywnie poprowadzisz proces.

16:45
Zakończenie

PROWADZĄCY

Iwona Gasińska-Mulczyńska - Design Thinking Institute

Właścicielka, projektantka, specjalistka budowania wizerunku firm. Założycielka Design Thinking Institute. Buduje strategie komunikacji i designu. Posiada 20-letnie doświadczenie w biznesie oraz w pracy w międzynarodowym środowisku. Studia na kierunku graphic design ukończyła w Academy of Art University w San Francisco, ze specjalizacją corporate identity. Wiedzę o praktycznym biznesie pogłębiała na studiach Executive MBA. Od 1994 zaangażowana była w tworzenie skutecznych wizerunków firm w pracowniach designu w USA i Polsce.

Agnieszka Pełka-Szajowska - Think aHead

Agnieszka jest ponad 17 lat związana zawodowo z marketingiem (m.in. nagroda Superbrands). Psycholog biznesu (specjalizuje się w psychologii w obszarze marketingu i decyzji konsumenckich, brandingu, twórczej pomysłowości i edukacji). Trenerka biznesu, moderatorka warsztatów m.in. design thinking i wykładowczyni m.in. na studiach MBA, gdzie prowadzi zajęcia z marketingu. Obecnie pracuje m.in. nad doktoratem w dziedzinie ekonomii behawioralnej. Prywatnie instruktorka żeglarstwa i pasjonatka książek. Uwielbia skuteczne zdziwienia i to, by pomagać ludziom w podejmowaniu lepszych decyzji.

Damian Suseł – Think aHead

Psycholog biznesu (specjalizuje się w psychologii związanej z edukacją) i niedoszły dyplomata, działający od 7 lat w szkoleniach i rozwoju pracowników w środowisku korporacji oraz wolontariuszy w NGO. Trener wewnętrzny kompetencji miękkich i przywódczych w IBM oraz Szlachetnej Paczce. Ponadto zapalony miłośnik swojego miasta - Wrocławia - działający aktywnie jako przewodnik miejski i manager Walkative! Wrocław.

Mateusz Kaliszewski

Praktyk oraz doświadczony konsultant design thinking. Od 7 lat prowadzi warsztaty, szkolenia i projekty z wykorzystaniem tej metody. Prowadzi również szkolenia moderatorów design thinking. W swojej pracy koncentruje się na dostarczaniu moim klientom realnej wartości biznesowej płynącej z design thinking. Łączy design thinking z innymi metodami, narzędziami i naukami m.in. z ekonomią behawioralną.

Karolina Krawczyk

Z wykształcenia matematyczka, ale jej prawdziwą pasją jest zarządzanie, co również stara się zgłębiać podczas studiów nad zarządzaniem i przywództwem na Uniwersytecie SWPS. Od prawie roku jest moderatorką procesu design thinking i prowadzi z tego zakresu warsztaty. Szczególnie interesuje ją etap prototypowania rozwiązań, który jest kluczowy dla całego procesu i właśnie dlatego wspiera zespoły w ich tworzeniu na bardzo wczesnych etapach pracy projektowej. Kolejnym obszarem zainteresowań Karoliny jest szeroko pojęte doświadczenie klienta przy interakcji z danym procesem, systemem czy marką, czyli Customer Experience (CX), User Experience (UX) czy Brand Experience (BX). Od miesiąca jest szczęśliwą posiadaczką certyfikatu UX-PM, potwierdzającego zdobycie przeze nią kompetencji w tym zakresie. Na co dzień jest Kierownikiem Projektów biznesowych oraz informatycznych w międzynarodowej korporacji i specjalizuje się we wdrożeniach narzędzi wspierających obszar sprzedaży.

Magdalena Trzcionka

Pracownik naukowy-dydaktyczny UJ, absolwentka Kursu Moderatora Design Thinking prowadzonego przez Design Thinking Institute, trenerka konstruktywnej komunikacji, coach action learningu. Poszukuje nowych metod i narzędzi rozwiązywania problemów, nie znajdując tworzy swoje własne. Lubi łączyć, mieszać, podważać, burzyć i na powrót budować. Współtwórczyni projektu teamHadron.

Edyta Giżycka

Zmieniam idee w produkty, usługi i nowe firmy. Poszukuje możliwości i optymalnej przestrzeni dla nowych technologii i procesów., tworzę modele biznesowe, strategie marketingowe i zwinnie nawiguję zespoły (agile, design thinking, lean). Współtwórczyni projektu teamHadron.