6. edycja Design Thinking Fest

31.05.2019, Warszawa

450,00

08:00 | Piątek, 31 Maja 2019
6. edycja Design Thinking Fest odbędzie się w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie. 

Brak w magazynie

Design Thinking Fest to wydarzenie cykliczne. W miastach w całej Polsce odbędą się warsztaty prowadzone przez doświadczonych praktyków, którzy podzielą się wiedzą i pomysłami na efektywne procesy i pracę, spotkania wokół doświadczeń, porażek i drogi do najlepszego efektu oraz spotkania sieciujące.
A wszystko to wokół design thinking!

 

 

PROGRAM

Grupa A

8:00-9:30
Rejestracja

czas trwania: 1,5h

9:30-10:30
Powitanie oraz sieciowanie: kto jest kim?

czas trwania: 1h

10:30-11:00
O metodzie design thinking

Ekspertki z Design Thinking Institute

czas trwania: 0,5h

Dowiedz się więcej o design thinking od osób pracujących metodą czyli dawka wiedzy o design thinking! Doświadczenia i wskazówki ekspertek z Design Thinking Institute - dla każdego, zarówno dla osoby pracującej metodą, jak i dla tych, którzy chcą poznać metodę.

11:15-12:15
Czy zawsze powinniśmy być optymistami?

Agnieszka Pełka-Szajowska, Damian Suseł

czas trwania: 1h

Podczas interaktywnego wykładu z elementami warsztatu uczestnicy/uczestniczki dowiedzą się o wynikach badań naukowych w psychologii, które mogą mieć praktyczne zastosowania podczas pracy warsztatowej i nie tylko. O emocjonalnych „pułapkach”, o roli nastroju i myśleniu kreatywnym oraz o lepszym podejmowaniu decyzji i nie tylko – z perspektywy prowadzącego/prowadzącej warsztat oraz zespołu – opowiedzą i podzielą się swoim doświadczeniem psycholodzy biznesu.

12:30-13:30
Tworzymy personę

Karolina Krawczyk

czas trwania: 1h

Na warsztacie przećwiczymy proces tworzenia person z użyciem danych. Pracować będziemy z użyciem Map empatii, wywiadów oraz analiz danych statystycznych (demograficznych oraz psychograficznych).

13:45-14:45
Przerwa obiadowa

czas trwania: 1h

15.00-16:00
Narzędzia wspierające wdrażanie innowacyjnych projektów. Od marzenia do działania.

Iwona Gasińska-Mulczyńska

czas trwania: 1h

Zauważyłam, że wdrażanie projektów innowacyjnych, a z takimi mamy do czynienia pracując metodą design thinking, również ma swoje unikalne etapy. Obserwuję to od wielu lat na bazie naszych prac z klientami i widzę, że każdy etap wymaga unikalnych kompetencji. Od jakiegoś czasu kusi mnie żeby poukładać to w jakiś system i stworzyć zestaw prostych (i fajnych) narzędzi, które albo wzmocnią niektóre kompetencje albo po prostu uproszczą pracę nad wdrożeniem. Podczas warsztatu podzielę się z Wami po raz pierwszy tym pomysłem i będę bardzo ciekawa Waszych uwag.

16:15-17:15
Zderzenia pomysłów zespołu - trudna komunikacja

Edyta Giżycka, Magdalena Trzcionka

czas trwania: 1h

Design thinking jest prosty, ale niełatwy. Proponuje wielość narzędzi, a jednocześnie zmusza do trudnych wyborów. W każdym z etapów procesu niezbędna jest umiejętność wyboru właściwych opcji i konstruktywna komunikacja. Podczas warsztatu skoncentrujemy się na metodzie budowania rozwiązania korzystającego z potencjałów właściwie uporządkowanych pomysłów wygenerowanych w trakcie burzy mózgów. Proces rysowania rozwiązania będzie wsparty konstruktywną komunikacją wykorzystująca elementy The Core Protocols (Microsoft).

17:15
Zakończenie

Grupa B

8:00-9:30
Rejestracja

czas trwania: 1,5h

9:30-10:30
Powitanie oraz sieciowanie: kto jest kim?

czas trwania: 1h

10:30-11:00
O metodzie design thinking

Ekspertki z Design Thinking Institute

czas trwania: 0,5h

Dowiedz się więcej o design thinking od osób pracujących metodą czyli dawka wiedzy o design thinking! Doświadczenia i wskazówki ekspertek z Design Thinking Institute - dla każdego, zarówno dla osoby pracującej metodą, jak i dla tych, którzy chcą poznać metodę.

11:15-12:15
Zderzenia pomysłów zespołu - trudna komunikacja

Edyta Giżycka, Magdalena Trzcionka

czas trwania: 1h

Design thinking jest prosty, ale niełatwy. Proponuje wielość narzędzi, a jednocześnie zmusza do trudnych wyborów. W każdym z etapów procesu niezbędna jest umiejętność wyboru właściwych opcji i konstruktywna komunikacja. Podczas warsztatu skoncentrujemy się na metodzie budowania rozwiązania korzystającego z potencjałów właściwie uporządkowanych pomysłów wygenerowanych w trakcie burzy mózgów. Proces rysowania rozwiązania będzie wsparty konstruktywną komunikacją wykorzystująca elementy The Core Protocols (Microsoft).

12:30-13:30
Narzędzia wspierające wdrażanie innowacyjnych projektów. Od marzenia do działania.

Iwona Gasińska-Mulczyńska

czas trwania: 1h

Zauważyłam, że wdrażanie projektów innowacyjnych, a z takimi mamy do czynienia pracując metodą design thinking, również ma swoje unikalne etapy. Obserwuję to od wielu lat na bazie naszych prac z klientami i widzę, że każdy etap wymaga unikalnych kompetencji. Od jakiegoś czasu kusi mnie żeby poukładać to w jakiś system i stworzyć zestaw prostych (i fajnych) narzędzi, które albo wzmocnią niektóre kompetencje albo po prostu uproszczą pracę nad wdrożeniem. Podczas warsztatu podzielę się z Wami po raz pierwszy tym pomysłem i będę bardzo ciekawa Waszych uwag.

13:45-14:45
Przerwa obiadowa

czas trwania: 1h

15:00-16:00
Czy zawsze powinniśmy być optymistami?

Agnieszka Pełka-Szajowska, Damian Suseł

czas trwania: 1h

Podczas interaktywnego wykładu z elementami warsztatu uczestnicy/uczestniczki dowiedzą się o wynikach badań naukowych w psychologii, które mogą mieć praktyczne zastosowania podczas pracy warsztatowej i nie tylko. O emocjonalnych „pułapkach”, o roli nastroju i myśleniu kreatywnym oraz o lepszym podejmowaniu decyzji i nie tylko – z perspektywy prowadzącego/prowadzącej warsztat oraz zespołu – opowiedzą i podzielą się swoim doświadczeniem psycholodzy biznesu.

16:15-17:15
Tworzymy personę

Karolina Krawczyk

czas trwania: 1h

Na warsztacie przećwiczymy proces tworzenia person z użyciem danych. Pracować będziemy z użyciem Map empatii, wywiadów oraz analiz danych statystycznych (demograficznych oraz psychograficznych).

17:15
Zakończenie

PROWADZĄCY

Iwona Gasińska-Mulczyńska - Design Thinking Institute

Właścicielka, projektantka, specjalistka budowania wizerunku firm. Założycielka Design Thinking Institute. Buduje strategie komunikacji i designu. Posiada 20-letnie doświadczenie w biznesie oraz w pracy w międzynarodowym środowisku. Studia na kierunku graphic design ukończyła w Academy of Art University w San Francisco, ze specjalizacją corporate identity. Wiedzę o praktycznym biznesie pogłębiała na studiach Executive MBA. Od 1994 zaangażowana była w tworzenie skutecznych wizerunków firm w pracowniach designu w USA i Polsce.

Agnieszka Pełka-Szajowska - Think aHead

Agnieszka jest ponad 17 lat związana zawodowo z marketingiem (m.in. nagroda Superbrands). Psycholog biznesu (specjalizuje się w psychologii w obszarze marketingu i decyzji konsumenckich, brandingu, twórczej pomysłowości i edukacji). Trenerka biznesu, moderatorka warsztatów m.in. design thinking i wykładowczyni m.in. na studiach MBA, gdzie prowadzi zajęcia z marketingu. Obecnie pracuje m.in. nad doktoratem w dziedzinie ekonomii behawioralnej. Prywatnie instruktorka żeglarstwa i pasjonatka książek. Uwielbia skuteczne zdziwienia i to, by pomagać ludziom w podejmowaniu lepszych decyzji.

Damian Suseł – Think aHead

Psycholog biznesu (specjalizuje się w psychologii związanej z edukacją) i niedoszły dyplomata, działający od 7 lat w szkoleniach i rozwoju pracowników w środowisku korporacji oraz wolontariuszy w NGO. Trener wewnętrzny kompetencji miękkich i przywódczych w IBM oraz Szlachetnej Paczce. Ponadto zapalony miłośnik swojego miasta - Wrocławia - działający aktywnie jako przewodnik miejski i manager Walkative! Wrocław.

Karolina Krawczyk

Z wykształcenia matematyczka, ale jej prawdziwą pasją jest zarządzanie, co również stara się zgłębiać podczas studiów nad zarządzaniem i przywództwem na Uniwersytecie SWPS. Od prawie roku jest moderatorką procesu design thinking i prowadzi z tego zakresu warsztaty. Szczególnie interesuje ją etap prototypowania rozwiązań, który jest kluczowy dla całego procesu i właśnie dlatego wspiera zespoły w ich tworzeniu na bardzo wczesnych etapach pracy projektowej. Kolejnym obszarem zainteresowań Karoliny jest szeroko pojęte doświadczenie klienta przy interakcji z danym procesem, systemem czy marką, czyli Customer Experience (CX), User Experience (UX) czy Brand Experience (BX). Od miesiąca jest szczęśliwą posiadaczką certyfikatu UX-PM, potwierdzającego zdobycie przeze nią kompetencji w tym zakresie. Na co dzień jest Kierownikiem Projektów biznesowych oraz informatycznych w międzynarodowej korporacji i specjalizuje się we wdrożeniach narzędzi wspierających obszar sprzedaży.

Magdalena Trzcionka

Pracownik naukowy-dydaktyczny UJ, absolwentka Kursu Moderatora Design Thinking prowadzonego przez Design Thinking Institute, trenerka konstruktywnej komunikacji, coach action learningu. Poszukuje nowych metod i narzędzi rozwiązywania problemów, nie znajdując tworzy swoje własne. Lubi łączyć, mieszać, podważać, burzyć i na powrót budować. Współtwórczyni projektu teamHadron.

Edyta Giżycka

Zmieniam idee w produkty, usługi i nowe firmy. Poszukuje możliwości i optymalnej przestrzeni dla nowych technologii i procesów., tworzę modele biznesowe, strategie marketingowe i zwinnie nawiguję zespoły (agile, design thinking, lean). Współtwórczyni projektu teamHadron.