7. edycja Design Thinking Fest

5.07.2019, Kraków

450,00

08:00 | Piątek, 5 lipca 2019
7. edycja Design Thinking Fest odbędzie się w Krakowie.

Na stanie

PROGRAM

GRUPA A

8:00-9:30
Rejestracja

czas trwania: 1,5h

9:30-10:00
Powitanie oraz sieciowanie: kto jest kim?

czas trwania: 1h

10:00-10:30
O metodzie design thinking

Ekspertki z Design Thinking Institute

czas trwania: 0,5h

Dowiedz się więcej o design thinking od osób pracujących metodą czyli dawka wiedzy o design thinking! Doświadczenia i wskazówki ekspertek z Design Thinking Institute - dla każdego, zarówno dla osoby pracującej metodą, jak i dla tych, którzy chcą poznać metodę.

10:30-11:30
Skuteczny zespół, czyli jaki?

Seweryn Olek

czas trwania: 1h

Warsztat w trakcie którego poszukamy odpowiedzi na pytanie: jaki powinien być zespół, aby był skuteczny. Bazować będziemy na własnych doświadczeniach oraz teorii ról zespołowych Przekonamy się w praktyce i w teorii jak ważne jest budowanie zespołu opierając się na mocnych stronach jego członków, oraz jak na efekty współpracy wpływają różne preferowane sposoby wchodzenia w interakcje.

11:45-12:45
Jak możemy pomóc Ziemi i wykorzystać do tego design thinking?

Sabina Białek

czas trwania: 1h

Warsztat jest o budowaniu społecznej odpowiedzialności i świadomości, że każdy może zrobić coś dla planety. Podczas warsztatu skupimy się na jednym z problemów, z jakim zmaga się teraz świat - plagą plastiku i jego wpływem na funkcjonowanie naszej planety i nas samych. Zdefiniujemy co jest właściwym problemem i w odpowiedzi na to zbudujemy i przetestujemy prototypy.

12:45-13:45
Przerwa obiadowa

czas trwania: 1h

13:45-14:45
Komunikacja marki dla projektów społecznych i NGO

Bartosz Furtak

czas trwania: 1h

Co mają wspólnego design thinking, strategiczny branding i organizacje pozarządowe? A może co warto, żeby miały ze sobą wspólnego? Podczas warsztatów przedstawię podejście do projektowania komunikacji, które pomoże budować wyróżniające się marki projektów społecznych.

15:00-16:00
Briefing w procesach design thinking

Katarzyna Talaga-Korcz

czas trwania: 1h

Brief - narzędzie, które swoją genezę w agencjach reklamowych. Briefing, czyli moment w którym zbieramy od klienta założenia, jest bardzo przydatny również w procesach/ projektach wykorzystujących design thinking. Ale także może być narzędziem motywującym i porządkującym codzienne pytania. Jakie pytania zadawać, aby otrzymywać bogate w "insighty" odpowiedzi? Zapraszam na warsztat, podczas którego przećwiczymy briefing. Dobry brief = dobre cele = dobry proces.

16:00-16:30
Zakończenie

czas trwania: 0,5h

GRUPA B

8:00-9:30
Rejestracja

czas trwania: 1,5h

9:30-10:00
Powitanie oraz sieciowanie: kto jest kim?

czas trwania: 1h

10:00-10:30
O metodzie design thinking

Ekspertki z Design Thinking Institute

czas trwania: O,5h

Dowiedz się więcej o design thinking od osób pracujących metodą czyli dawka wiedzy o design thinking! Doświadczenia i wskazówki ekspertek z Design Thinking Institute - dla każdego, zarówno dla osoby pracującej metodą, jak i dla tych, którzy chcą poznać metodę.

10:30-11:30
Komunikacja marki dla projektów społecznych i NGO

Bartosz Furtak

czas trwania: 1h

Co mają wspólnego design thinking, strategiczny branding i organizacje pozarządowe? A może co warto, żeby miały ze sobą wspólnego? Podczas warsztatów przedstawię podejście do projektowania komunikacji, które pomoże budować wyróżniające się marki projektów społecznych.

11:45-12:45
Briefing w procesach design thinking

Katarzyna Talaga-Korcz

czas trwania: 1h

Brief - narzędzie, które swoją genezę w agencjach reklamowych. Briefing, czyli moment w którym zbieramy od klienta założenia, jest bardzo przydatny również w procesach/ projektach wykorzystujących design thinking. Ale także może być narzędziem motywującym i porządkującym codzienne pytania. Jakie pytania zadawać, aby otrzymywać bogate w "insighty" odpowiedzi? Zapraszam na warsztat, podczas którego przećwiczymy briefing. Dobry brief = dobre cele = dobry proces.

12:45-13:45
Przerwa obiadowa

13:45-14:45
Skuteczny zespół, czyli jaki?

Seweryn Olek

czas trwania: 1h

Warsztat w trakcie którego poszukamy odpowiedzi na pytanie: jaki powinien być zespół, aby był skuteczny. Bazować będziemy na własnych doświadczeniach oraz teorii ról zespołowych Przekonamy się w praktyce i w teorii jak ważne jest budowanie zespołu opierając się na mocnych stronach jego członków, oraz jak na efekty współpracy wpływają różne preferowane sposoby wchodzenia w interakcje.

15:00-16:00
Jak możemy pomóc Ziemi i wykorzystać do tego design thinking?

Sabina Białek

czas trwania: 1h

Warsztat jest o budowaniu społecznej odpowiedzialności i świadomości, że każdy może zrobić coś dla planety. Podczas warsztatu skupimy się na jednym z problemów, z jakim zmaga się teraz świat - plagą plastiku i jego wpływem na funkcjonowanie naszej planety i nas samych. Zdefiniujemy co jest właściwym problemem i w odpowiedzi na to zbudujemy i przetestujemy prototypy.

16:00-16:30
Zakończenie

czas trwania: 0,5h

PROWADZĄCY

Sabina Białek

Od lat związana jest zawodowo z tworzeniem produktów. Tych digitalowych jak i materialnych. Wierzy, że dobrze zaprojektowane rzeczy to wygoda, oszczędność czasu i zgoda z naturą. Bezgranicznie ufa kreatywności dzieci i jest przekonana, że to one mogą zaprojektować nam lepszy świat. A nowe technologie im tylko w tym pomogą. Obecnie pracuje w Onet.pl nad rozwojem produktów wideo. W wolnych chwilach projektuje i tworzy ubrania pod marką My fashion story i wraz z mężem prowadzi firmę tworzącą biżuterię z dziecięcych rysunków - Białek Design Studio. A co drugi weekend spędza na SWPS, poszerzając swoją wiedzę z zakresu User Experience Design. Jest absolwentką kursu Moderatora Design Thinking.

Seweryn Olek - Poznański Park Naukowo-Technologiczny

Moderator Design Thinking oraz pracy zespołowej, pracownik Poznańskiego Parku Naukowo-Technologicznego. Z wykształcenia biotechnolog, porzucił laboratorium na rzecz kreowania innowacji. Przekonany o tym, że prawdziwie wartościowe produkty swoje źródło mają w sprawnie działających zespołach.

Katarzyna Talaga-Korcz - Design Thinking Institute

Strateg, który wierzy, że „każdy jest kreatywny”. Na co dzień odpowiedzialna za produkt Nowy Ład, w ramach którego wypracowuje warsztatowo wyróżniające marki dla MSP. Swoje doświadczenie zdobywała podczas pracy dla: ENEA S.A, Zdrojowa Invest, PLL LOT, Bayer oraz warsztatów dla Volkswagen Polska, PAYU, IKEA, TEDx Poznań. Autorka i prowadząca szkoleń nt. pozycjonowania marki dla ponad 300 firm w ramach ogólnopolskich projektów Eko Trendy i Eko Działania.

Bartosz Furtak

Strateg kreatywny, moderator DT, trener, student dziennikarstwa. Przez lata związany z trzecim sektorem - Szlachetną Paczką, Akademią Przyszłości, Centrami Wolontariatu, Młodzieżowymi Radami i organizacjami studenckimi. Na co dzień w pracy poznaje, bada, analizuje i projektuje w obszarze komunikacji marketingowej i employer brandingu.